martes, 18 de mayo de 2010

Gracies a tu tinc este blog.....i 27000 visites!!!!


Havia d'arribar el dia d'agrair-te la teva influència quan em vaig decidir en crear este blog. Doncs és avui, pot ser un pèl tard però ......ha arriba l'hora.
Aquest home del peto groc és el barber o perruquer de Roquetes, Lluís Gómez, i és ell l'encarregat de tallar-me els pocs cabells que em queden.
Des del primer dia que vaig a la seva perruqueria que em diu que faci un blog contant tot allò que faig, que molta gent li agradaria saber-ho. Jo al principi sí, sí, però no, fins que un dia em vaig decidir. Decisió acertada, ja que avui hi ha 27000 visites.
Ell em segueix i m'anima, fins i tot al desert em va enviar missatges, li agraeixo molt i jo només li puc tornar estes mostres de suport anant a tallar-me els cabells allí i animar a la gent que hi vagi.
L'altre dia ens vam trobar a la cursa popular de Tortosa (ell la corre tots els anys) i ens vam fer aquesta foto, que avui em serveix per rendir-li aquest petit homenatge.

Gràcies per la idea que em vas donar!

2 comentarios:

Lluís dijo...

Estic emocionat. Acabo d'entrar al teu bloc com totes les nits per a vore quina n'has fet avui i m'he trobat això...jo protagonista al teu blog. Tens una memòria igual que el teu cor i les teves cames, jo ja no me'n recordava.

Moltes gràcies Albert per aquesta inesperada sorpresa...ets una persona que trobes temps per a tot i per a tothom...

Enhorabona per les 27.000 visites i per l'èxit del blog.

Una abraçada.

Anónimo dijo...

Gracies a tu Lluis, lo que va començar en una prova, mira ara.