jueves, 5 de enero de 2012

El blog del meu germà

El meu germà s'ha fet un blog i aquí vos deixo el seu enllaç http://javiergine.blogspot.com/
Ell em va arrastrar al ciclisme (bueno ell o els trofeus que guanyava...), no podia soportar veure'l amb un trofeu i  jo no (llavors jo ni podia participar, ja que tenia 9 anys i ell 11) Coses de crios ja se sap...
Gràcies als meus pares, vaig tardar poc en aconseguir una bici i va ser a Santa Bàrbara on vaig córrer la meva primera cursa en només 10 anyets i allí vaig guanyar el meu primer trofeu (3r classificat). A partir de llavors ja només tenia al cap tenir més trofeus que el meu germà, mentre que avui en dia prefereixo molt més guanyar un bon pernilet o qualsevol altra cosa. Com canvien les coses al llarg dels anys!


 
Xavi a les 2 cares de l'Aneto; imatge que va sortir a la revista Trail

No hay comentarios: