domingo, 8 de enero de 2012

1ª Setmana completada

Avui era una petita però per mi gran prova de foc, tornar a córrer 2 hores seguides i fer els 20 km que em quedaven per als 70 d'aquesta setmana, i....sí! ho he pogut fer i estic content.
He anat amb els amics del Trail Roquetes fins al port, una volta allí cadascú ha fet el que volia (uns caminar, uns passejar els gossos.... i altres córrer )

Jo volia fer la volta a la mola tot per la pista, no tenia les referències exactes però sabia que més o menys era l'entreno que em tocava, després de preguntar si m'acompanyava algú i no vore massa decisió m'he n'he anat sol.
M'han sortit 22.6 km ja que he baixat per la sendera i durant el cami he anat acompanyat per bous, ocells, cabres, etc, o sigue que ha sigut un bon entrenament.

             Entrenament 8 de gener de 2012                           Entrenament setmana del 2 al 8 de gener

                               22.6 km                                                                 73.3 km running             
                               1h 59 minuts                                                           6h 16 minuts running
                               600 desnivell+                                                        900 desnivell+ running
                               5.17 ritme mig                                                        2h 20 minuts d'estiraments
                               20 min estiraments                                                  1500 abdominals
                               200 abdominals                                                      700 lumbars
                               100 lumbars                                                            64 km btt
                                                                                                              2h 45 minuts btt
                                                                                                              750 desnivell+ btt

Setmana 1 completada, era la més fàcil però l'important és que s'ha fet.

3 comentarios:

forest dijo...

Buena semana y subiendo poco a poco.A partir de ahora la cosa se complica ¿no? Saludos y a seguir.

MANOLI CXM dijo...

Molt bé ens veiem. M'he alegrat molt que vinguis aviat per valència.
Salut i força.

Tribal dijo...

jajja, hagueres pogut deixar-li una nota agafada a una rama, Esportista en apuros!! ànims crack!!