domingo, 23 de agosto de 2009

Quin bon ambient al triatló de Xerta!

El meu fillol ja va acumulant trofeus i medalles i només en 5 anys al duatló que va disputar a Xerta va entrar en 2º lloc, la veritat penso que apunta alt.
Abans de tirar-mos a l'aigua, el tercer començant per l'esquerra sóc jo i el quart el meu germà Javi


Sortint de l'aigua, com sempre fatal i destruït, vaig sortir el 42º i pensant ja amb la remuntada.



Acabant el tram de bici, aquí anava detràs del meu germà en 6ª posició, ell en 5º



Arribant a meta amb un company que vam acordar arribar junts, el fair play és el millor de l'esport.




Avui diumenge es disputava a Xerta l'11ª triatló organitzada per uns amics de Xerta que d'any en any han fet del penúltim diumenge d'agost una festa de l'esport a la seva població. Felicitats pel vostre esforç i per fer-ho possible.


Ahir vam anar a dormir tard ( les 5 de la matinada ) una boda a Cambrils d'uns amics va ser el motiu i avui a les 7h 30 tocava el despertador per anar a Xerta a correr esta bonica triatló popular (que penso que això de popular s'acaba quan ens llençem al canal). Hem pujat fins a Xerta en bici 12 km, allí estaven ja tots els companys en ganes de " gresca" i amb el jesusenc a primera fila.

A les 10h han donat la sortida i quina sortida, tots a l'aigua i cops i més cops ( pregunteu -li a Mauro )tothom buscava el seu espai per nadar amb les millors condicions, he sortit en la posició 42 de l'aigua molt fatigat i marejat i tot, però mentre feia la transició he vist com el meu germà que havia sortit en la 25ª posició començava en bici, m'he canviat en un obri i tanca d'ulls i...... al damunt de la bici, he començat adelantar a gent amb bastanta facilitat fins que he atrapat al meu germà que anava més tocat que jo, s'ha ficat a la meva roda i en uns kilometres s'ha recuperat, seguíem atrapant a gent i de sobte......el jesusenc, ja era meu, havia sortit de l'aigua dels 15 primers i la veritat és que anava molt bé, tot sigue dit, però el vaig passar dient-li:

- "mariquita fica't a roda que ja estem dalt" Havíem format un pilot de 6 o 7 corredors, la veritat és que a part del meu germà pocs relleus, la gent anava més justa que jo o anaven be detràs....al final arribem a Xerta el meu germà i jo 5º i 6º havíem fet una gran remuntada però ens haviem buidat a mi fins i tot em van agafar calambres. Deixem la bici i a correr els últims 4 km, les cames no responien com volia però vaig aguantar un bon ritme fins la meta, al final 6º classificat, el meu germà 10º bon resultat i molta millora respecte l'any anterior. El meu amic Xavi Royo 8º apenes 15 '' detrás meu bufffffff menos mal que no em va atrapar perquè sinó hagués estat tot el mes fotensen de mi ( en bon rotllo ). Els altres amics de la UEC molt bé, cal destacar el podi femení amb les tres atletes de la uec Cristina Monclus, ANA ( campanilla ) i Marga, i l'esprint de Perales en arribar a meta ja que anava molt enraderit per culpa que un remolí no el deixava sortir del canal, jajajjajajajajaaja.










No hay comentarios: