viernes, 8 de junio de 2012

Queden 35 dies per al 2º repte de l'any

Aquest any he competit molt poc i vos asseguro que cada cop competiré menys ja que no m'omple del tot, els reptes i altres finalitats m'omplen molt més, també potser es degut a que porto dels 9 anys competint i ara com a que ja no es una prioritat per mi.
L'any passat vaig acabar molt tocat de tant competir i aquest he seleccionat molt per quan arribe el dia x estar al 100%.
Falten 35 dies per la isostar desert marathon i aqui si que vull fer-ho el millor possible, sempre dins de les meves possibilitats cadascú sap fins on pot arribar.

                                Aquesta foto es del dia de la presentació de la cursa a Barcelona
 De izquierda a derecha: Albert Giné (Atleta), Isabel de Fuenmayor (Isostar), Nil Bohigas (Director de la carrera) y la Dra. Nieves Palacios jefe del Servico de Endocrinologia y Nutrición del Centro de Medicina del Deporte de Madrid

 Li tinc ganes a este repte ja que hi ha gent que ha apostat per mi, facilitant-me les coses ( inscripció, material, etc ) però també sé que no serà gens fàcil aconseguir-lo ja que 120 km non stop en autosuficiencia, als monegros, els dies 14 i 15 de juliol.....faràn que la calor ens deixe tontos.

No hay comentarios: