viernes, 15 de julio de 2011

Coneixemeeeeeeeent

Estic ja que m'agafo per les parets, demà comença per mi una nova temporada.



Avui a la tarde amb la Tere hem agafat la furgoneta i cap al Reguers, allí hem començat a caminar Reguers, Gànduls, espai recreatiu de la Vall Cervera, i Reguers (planet...) total 2hores caminant però no acaba aquí.
He de dir que acabant i al passar pel costat de la senyal que indica el començament de la pujada a Penyaflor m'he l'he mirat i m'he dit:
-PRONTE!
I res més pasar per allí l'hi he dit a Tere:
- Va que començem a córrer fins al cotxe! Res han sigut poc més de 10 minuts que els he disfrutat com si fos el començament de la meva vida esportiva. Al'arribar he baixat la bici de la furgoneta que ja l'havia carregada a propòsit i he fet 30 km amb la BTT per cel.lebrar que tot esta arribant a la fi.

No hay comentarios: