sábado, 23 de julio de 2011

Últim entrenament i ......provarem!

Ahir vaig anar a fer l'última sessió de fisioterapia, i si no passa res ja he acabat amb els ultrasons i amb la recuperació. Noto bones sensacions però tot està molt tendret, faltaràn uns dies més per agafar més mobilitat i força.
He d'agrair moltíssim al centre rehàbil per tot el que han fet per mi, gràcies en molta part a ells la recuperació ha estat més ràpida. Al sortir ahir de la clínica li vaig dir a Jesus (fisio):
- Diumenge provarem a la cursa de Móra, a vore quines sensacions tinc al peu, total per entrenar sol per aquí....
I em va contestar:
- Albert, que ja ens coneixem, no provaràs res, anirás a tope i ets capaç de fer podi però... para compte!
- Que no, Jesus, que pim pam.
- Sí claro, com sempre. El peu et dic jo que esta bé i llavors......si no ho fas serà només per falta d'entrenament.
Per la tarde vaig fer 50 km en btt en 2 hores i avui ja no faré res que no sigue una bona tanda d'estiraments. Demà que sigue el que déu vulga però que el peu no es resentigue.


No hay comentarios: