lunes, 11 de julio de 2011

La vida continua


Després de tot, he pogut comprovar que la vida continua, aquest cap de stmana s'ha corregut la cursa del llop i jo no hi era a la sortida, després de 2 anys de molta felicitat i d'alegries he pensat....la vida continua, la vida no espera ningú.
Aquest cap de setmana m'he trobat un amic que feia més de 15 anys que no veia, ell, VICTOR SOLÉ, corria amb mi amb EL CLUB CICLISTA TARRAGONA de juvenils. Al veure'l ens vam donar una abraçada de les de veritat Albert! Victor! quina emoció, quins records, al despedir-me vaig poder comprovar que la vida continua, li vaig dir que donés molts i molts records al pare i a la mare i em va contestar:
- "Li donaré només a la mare, el pare ens va deixar fa 2 anys, però tranquil Albert hem de mirar sempre avant i fer que el pare estigue orgullós de tots natros".
Aquestes festes majors del poble he desconectat i també he tingut temps de pensar molt, disfrutar dels amics, pensar amb un futur pròxim i en que la vida continua, estigue jo o no estigue jo.
Tinc ganes d'enganxar-me de nou a la rutina de sempre, falta poc, pot ser 4 dies i llavors pensaré que altres seràn els que diràn:


LA VIDA CONTINUA......

2 comentarios:

Ferran dijo...

Gran post Albert! Totalment d'acord amb tu.
Una abraçada!

Ferran

Trail Roquetes dijo...

Ara ens fiquem melancolics.. Y la vida continua.
Que es la vida? Un frenesi, y en el mundo en conclusión, todos sueñan lo que son...
http://www.youtube.com/watch?v=yIPG3lohZso