jueves, 14 de julio de 2011

Permís per caminar

Ahir a la tarde vaig fer 25 km amb BTT sense molèsties i aquest matí a les 8 ja estava posant-me ultrasons. A l'acabar la sessió una veu coneguda m'ha dit "avui pots caminar un parell d'hores" quina alegria! Era el fisio que em donava permís, "per pla" em recordava abans de tancar la porta de la consulta......sí,sí, però jo ja estava al carrer amb un somriure d'orella a orella.
Doncs esta tarde abans d'agafar la BTT faré 2 horetes caminant, si les sensacions són bones demà 2 hores més i si continuen dissabte primer dia de córrer, això arriba al final.
Demà també tindré els resultats de la ressonància magnètica, però poc més del que jo puc comprovar em podrà dir.
Ara penso que ja puc caminar, com si fos una cosa nova, córrer queda més lluny, però estic content, qui m'ho havia de dir.....
Fa poc temps només mirava de córrer més ràpid i ara estic content de poder caminar, us adoneu que els pensaments s'adapten a la situació que estem i en són conscients? fa 4 dies caminar era.........i ara és la bomba!!!

No hay comentarios: