miércoles, 27 de julio de 2011

Dissabte una "curseta" de 70 km

Que sí! Dissabte vaig a fer les 2 cares de l'Aneto, una cursa de casi 70 km i prop de 4000 de desnivell positiu. Res un bon aperitiu per sumar km per a UTMB... ;-)
Que ningú pregunte com he aconseguit dorsal, ja que les inscripcions estaven tancades des de fa mesos, però hi ha una dita que diu:
"allí on vagis, dels teus n'hi hagin". En fi que aniré de legal, ja que anar sense dorsal a una cursa no m'agrada gens.
Avui dimecres aniré a fer el km vertical de Roquetes, ja que per uns motius o uns altres fa molt temps que no el faig i ara que no estic bé tinc ganes de tenir una referència per més endavant.
El problema de la cursa de diumenge està sent la tornada, ja que el meu germà i varios amics que hi van, es queden i tornen el dilluns o més tard i jo el dilluns a les 7:45 del matí he d'estar a la porta del taller, ja que m'he pulit totes les vacances. Sé que serà difícil tornar, ja que la cursa comença tard (11 matí) i costarà unes 10-12 hores fer-la o sigue que agafar un cotxe a les 11 de la nit després del tute i baixar .... serà per valents!

No hay comentarios: