jueves, 26 de abril de 2012

Diumenge aniré a la Marató de la fageda

            L'any passat vaig pujar dalt de tot del podi amb un temps de 3h43:46 aquest any es batrà....?




                                                            El perfil de la cursa


Sí, no pareix una notícia molt normal però....per a fer-la xino-xano em veig capaç.
Tinc els peus  "casi"  recuperats, les llaguetes estàn a punt de tornar a notar l'impacte contra el terra i tinc ganes de participar, no de competir!

Així que diumenge ens veurem per les nostres terres compartint amb els amics les muntanyes que "pateijem"a diari, ja en tenia ganes.
Avui he sortit un ratet per veure què i treure conclusions, a l'arribar m'he dit que sí, que per anar-hi estic preparat o sigue que a disfrutar de la marató de la fageda i de l'ambient senienc.

Entrenament 20 km running
1h 36 minuts
500 abdominals
30 minuts d'estiraments

PD Aquesta nit a les 22:50 al canal terres de l'ebre entrevista sobre la marató de sables, amb fotos i uns petits videos.

1 comentario:

Trail Roquetes dijo...

Ens veiem.
Ànims Tere.jajaja