lunes, 23 de abril de 2012

Marco Olmo un exemple per tots

 Sempre guardaré esta camiseta firmada per Marco

 Sí és ell, pareix q no li passen els anys per competir en los seniors

                                He corregut molts km de la marató de sables al seu costat

A partir d'ara quan algú em digue que és massa gran per fer segons el que, m'entrarà la risa, ja que aquest home de 63 anys ens ha ensenyat que després de tota una vida entre l'èlit no li falta motivació, és més, té ganes de competir amb els seniors! Aquest any era el 17è any que participava a Sables obtenint la "pitjor" classificació 14è ........això és algo increïble, senyors.
He pogut córrer uns 150 km al seu costat i he après molt amb ell et poses davant, detràs, al costat i ell ni s'immuta, sempre al mateix ritme, si el molestes, ni muuuu però veus q t'avança, és algo q tardaré en oblidar.
Teniem el mateix ritme de cursa en pujades, baixades, dunes, llocs tècnics, però quan la cosa era planejar em treia de punt!
És ha sigut i serà el meu ídol per tot, he mirat el seu vídeo ( me'l han regalat ) i m'ha acabat d'impressionar, quan tenim que aprendre, déu meu, quan tenim que aprendre, una nova lliçó! seguim avançant, ojalà pugue seguir molts anys corrent i poder pareixer-me un 1% a este troç d'animal!!!! Bravo MARCO!!


No hay comentarios: