domingo, 29 de abril de 2012

Una marató per treure l'adrenalina

No, si molt normal jo sé que no és, però avui necessitava córrer, d'acord! però calia una marató?
Doncs sí, volia comprovar que aquelles sensacions tant bones que vaig tenir allà al Sàhara eren del tot certes i fent una marató podria treure moltes conclusions.
No volia forçar o sigue que he sortit dels últims i anar fent, despreocupant-me dels "galgos" que per davant anaven obrint distància amb la resta.
Anava avançant gent però sense incrementar un ritme "trotón" que a mi ja m'anava bé, fins arribar a meta en tercera posició cosa que no he sabut fins molt després de creuar-la.
 Què bonic és fer una cursa sense tensió i sense pressió!
A l'arribada he tret moltes i bones conclusions, estic bé, sense molèsties, he arribat encara amb gasolina i content quan m'han dit la inesperada posició.
Ara sí, ara "descansaré" de curses, vull estar preparat i descansat per quan em surtigue algo que realment em motive, al Reguers aniré, no puc fallar a uns amics però a disfrutar al costat de la meva dona ( ella de disfrutar poc.....)
Gràcies a tots els seniencs pel tracte rebut, vos felicito per l'organització i pel treball que hi ha detràs d'una cursa com aquesta i vos animo a seguir lluitant per a què l'any vinent amb l'estat que sigue puguéssim tornar!

Molt bona cara feia creuant la meta,
PD Lo dels regals als guanyadors ja es de traca i mocador, moltissimes gràcies i fins l'any vinent.

No hay comentarios: