miércoles, 25 de abril de 2012

No podem pensar q no podem

Abans de desistir en un repte, una cursa, la feina, etc, has tingut que deixar-te la pell ( primera i segona capa )ja que el fet d'abandonar abans sense arribar a sentir els missatges que et dona el cos de parar si o si faràn que sempre tingués remordiments: o podia haver fet! no era tant greu! etc, jo al menys sóc així! no vull retreure'm res a mi mateix, sempre he de donar el màxim dintre les meves posibilitats.
Hi ha voltes que per unes causes X no pots aconseguir el que t'ha proposat, jo, per exemple, ho he pogut experimentar quan vaig fer la volta a Catalunya on després de fer mooolts sacrificis vaig tenir que desistir, abans però vaig arribar a veure els meus limits de dolor on cada pas que feia es com si em piquesen en un martell a la tibia, veien q ficava en perill la salut vaig parar.
Tinc el dolor compartint part de la meva vida, sempre viatja amb mi! es un dolor buscat o sigue que no em queixaré, es més, li demano que continue amb mi i això voldrà dir que estic continuant amb nous reptes i que estic molt viu.
PD: "Per obtindre un gran èxit a voltes primer has tingut que saber el significat de la paraula dolor"

No hay comentarios: