jueves, 19 de abril de 2012

LA INOLVIDABLE HAIMA 42

 Esta foto passarà al record, sempre podré dir que jo vaig formar part de la haima 42.
Gràcies a tots ells per deixar-me formar part d'un grup que com diria Guardiola serà irrepetible, grans moments, no tant bons, rises, dolors, il.lusió, desil.lusió, llàgrimes, ronquits, pets!!! buaaaaaa encara pareix que estigue dins.
Tardaré molt temps em patir un altra tormenta d'arena com la que vam patir ( penso ) però savent que al costat tinc tots aquestos amics seria més portadora.
Tardaré molt temps en patir tant de fred, una nit fins i tot em van caure unes llàgrimes del fred que patia però tenin a Josep Maria ( dorsal 876 ) se'm faria molt més soportable (gràcies amic per tot el que vas fer per mi)  part del mèrit meu es teu, ja que gràcies a tu vaig patir molt menys.
No vull deixar de nombrà el pernil de Felip (dorsal 907 )bueno de la sogra! que per desgracia no tinc el plaer de coneixer, aquella tallada que Felip em donava a diari era la HOSTIA!! Gràcies també Felip per tot el que vas fer per mi, molt! també es gràcies a tu part del meu resultat.
De Ruth (dorsal 894) m'emporto una grata sorpresa a nivell esportiu, es molt bona i mooolt regular.
D'Albert (dorsal 905) la seva parella em quedo amb el dubte de si es millor o pitjor que Ruth esportivament parlant jaja, d'aquesta parella de Barcelona per a mi els i va faltar més integració amb la haima, però també s'enten i es respecta, en mi es van portar molt be.
Bernardo el brasiler (dorsal 872) he de dir que es un crack que anava de tapat, anava per ajudar a Clayton a complir el seu repte ja que ell es capaç de fer top 10, ell es el guanyador de la marató i dels 100km de l'Antartida en menys de 24 hores, brutal! una persona sencilla amb un cor d'elefant.
Clayton, que grande! ens feia treure el somriure i també la nostra admiració, de presentador de la cadena globo a finisher de sables, de no poder ni caminar després de la primera etapa a esprintar per arribar a la meta de la última, de roncar com un descosit a dir-mos que no havia pogut dormir, en fi un CRACK.
De Gerard Morales poc més puc dir, jo només li demano que torne, ara que descanse la ment, que reflexione i espero un dia una trucada seva dient-me TORNO!!! jo el vull vore a un top 15 per què se que te forçes per estar-hi i es el lloc que ha d'ocupar ( jo el primer any vaig quedar el 43º) a mi em tindràs per a colgar-te de missatges!!!
PD una fortissima abraçada a la millor haima de la marato de sables 2012


1 comentario:

Trail Roquetes dijo...

Quines fotos més guapes.. felicitats!!!
Dius que vas convidar a tots los participants a Roquetes?.. haurem de preparar lo pavelló!!!