viernes, 23 de marzo de 2012

15 dies....està pronte dit!

Ara si que veig arena quan aixeco el cap del coixí, bufffff qui ho havia de dir! això ja ho tinc aqui.
Cada dia em trobo millor, de moment això de aixecar el peu de l'accelerador res! arribaré molt just i dia que passa dia que millor em trobo o sigue que de moment seguiré entrenant ascendentment.
Ahir vaig fer un entrenet d'estos per comprovar coses.....vaig voler fer 1km forçan la màquina quan ja en portava 15 de fets i no estic tant lluny dels meus ritmes, vaig fer-lo en 3:19 també vaig fer varios km a un ritme que em trobava comodo i era per baix de 4 coses que em donen la rao quan dic que em vaig trobant millor.
També penso que si sables sigués a finals d'abril.....estaria millor però, que collons! ho afrontarem igualment.
Després de tot el que m'ha passat de cap estic al 101% i fisicament al 70% o sigue que a hores d'ara ja podem tirar avant i ser positius, del resultat... deu dirà.
No he entrenat ni molt menys com al 2010 (a peu) en canvi he entrenat molt més en btt i això m'ha fet no pedre la forma.
L'experiencia em farà estar molt alerta i crec que em servirà per a millorar, allí els detalls es paguen cars, molt cars.
El tema pes el porto prou be l'1 de gener d'aquest any pesava 64.1 kg, l'any 2010 vaig arribar en 59 kg i aquest any arribaré en 60kg ja que prefereixo arriba en una mica de reserves....ara peso 60.5kg.
Vos aniré contant......

Entrenament d'ahir 22 de març de 2012

21.5 km running
300 mts desnivell+
1h 45min
4.55 ritme mig
30 minuts estiraments
1000 abdominals

No hay comentarios: