lunes, 26 de marzo de 2012

Setmana completada! queden 12 dies...

Bueno després del cap de setmana podem treure més conclusions, vaig progressant i vaig assimilant millor els entrenaments.


Dissabte vaig fer BTT 75 km a una mitja de 30 km/h i diumenge tot i que no era el millor per a mi vaig fer la marató de Barcelona, si ja sé que Paco Osuna ( el que m'ajuda i aconsella ) entre altres persones em van dir que no era gens convenient fer-la, tenia més a perdre que a guanyar, però a la vida tens prioritats i un amic es mereix sempre una ajuda quan la requereix. Sé que hagués pogut fer-la sense mi, ho sé i tranquil•lament! Després de veure'l.... però només el fet d'estar allí jo sé el que suposava per ell, com a més tranquilitat, confiança, etc, no oblidem que un debut en marató és un repte MOLT GRAN, ho sigue que encantat d'haver-ho fet i no diré que estic tant feliç com ell però....casi.

Ara queden 12 dies per marxar estic molt més animat, veig que milloro dia a dia i pronte arribarà el dia de l'examen on espero que la nota sigue diferent a les que treia quan anava a l'escola.....

Entrenaments setmana del 19 al 25 de març de 2012

86 km running
7h18 minuts running
650 mts desnivell+ runnig
136 km btt
5h30 min btt
1600 desnivell+ btt

2 comentarios:

Trail Roquetes dijo...

Va, una miqueta més i a ensabonar-se de pedres i sorra.

Albert Giné dijo...

Va que encara la liarem i tot....