viernes, 16 de marzo de 2012

Per què la Marató de Sables? Per tot això!

Què és exactament la marató de Sables?

Per mi és la cursa que més m'ha "marcat", inclús més que utmb!
És una cursa on competeixes mentre estàs sobrevivint. Per què dic sobrevivint? Per totes les mancançes que tens com ara el fet de només portar una motxila amb 8kg per al que necessites durant 7 dies de competició pel sàhara i també per la calor que pateixes, pots arribar fins a 50º graus i això es fa insoportable. A més, és complicat el tema d'aigua ja que disposes d'1.5 litres cada 10 km més o menys, et coste el que et coste fer-los ( per això sempre dic que els ultims tenen moooolt de mèrit )
I altres coses com la soletat, companyerisme, humilitat, respecte, etc fa que aquesta cursa sigue especial.

Per què he tornat?

Sempre he dit que la 1ª vegada que vaig anar vaig cometre errors, esportivament parlant,  ara vull quedar-me amb pau! A més tinc ganes de tornar a reviure aquelles nits d' immensa tranquilitat, aquelles lliçons d'humilitat, aquells gestos de companyerisme i el fet de sentir-me viu, lliure.
He tornat també per donar el poc que tinc a gent que encara té menys que res, allí una simple samarreta és un tresor i jo els hi portaré una fortuna.

Quin és l'objectiu?

No vull enganyar a ningú , el que voldria... m'agradaria.... el que intentaré és millorar el resultat del 2010 i si no és possible, vull donar el màxim de mi, això sé que puc fer-ho.

Quina serà la meva motivació?

Aquest cop seràn uns nens, nens amb càncer, nens que sense voler-ho estàn vivint una vida que ells segur no han demanat i que ningú voldria, ells m'espentejaràn en los moments difícils.

Què els hi he aconseguit?

Aquest cop i després de parlar-ho amb la meva dona seràn diners destinats a la lliga contra el càncer infantil de les terres de l'ebre, podem dir que seràn mínim 1400 euros. Tal i com està tot avui en dia ha estat el primer èxit de la temporada poder recaudar aquests diners.

Gràcies a qui?

Moltes són les persones que m'han ajudat i m'ajuden a fer-ho possible, empreses, persones i institucions que jo els hi ho agraeixo i els estaré sempre agraït, gràcies per fer-ho possible:

FORN DE PA CARLOS RIPOLLÈS
CENTRE REHÀBIL (Jesús Roig, Àngels i Anabel)
FUND4SPORTS ( molt especialment a Jordi  i també a tots els que heu posat el vostre granet d'arena)
EBREMETAL
AJUNTAMENT DE ROQUETES
TRAIL ROQUETES
CENTRE ALBE (Valentí Miquel)
ROYES
PACO OSUNA
RECUSPORT (Carlos Ferré)

i per favor no tingue en compte si el vostre nom no apareix aquí, ja que són molts el que també hi hauríeu d'estar perquè el fet d'un simple missatge, compartir algun entrenament, un vamooosss, etc és per mi també de molta ajuda i us heu de sentir partíceps d'això.

No hay comentarios: