lunes, 19 de marzo de 2012

Bona setmana d'entrenaments

S'aproxima la data, sí, però cada cop jo estic millor, aquesta setmana hem entrenat bé i aquest cap de setmana he sumat 8:30h de volum entre btt i running i 17h entre tota la setmana.
Avui però amb poques ganes he d'anar a Fredes a recuperar el cotxe que me'l vaig deixar ahir ja que vaig fer part de la nocturna (30 km) avui l'aniré a buscar en la btt.
Cada cop estic més convençut que arribaré a temps de lluitar per un dels motius que jo he tornat allí: millorar el resultat 2010!
Ara preparar bé els ultims entrenaments i tenir precaució amb tot.

Resum setmana del 12 al 18 de Març

275 km en btt
10:30 h de btt
1900 desnivell+ btt
65 km running
6:30h running
1100 desnivell+ running
4800 abdominals
1:40 minuts estiraments

1 comentario:

forest dijo...

lo tienes a la vuelta de la esquina.Disfruta crack.