miércoles, 21 de marzo de 2012

Per als que debuten en marató

Aquest diumenge es farà la marató de Barcelona, aquest any amb record de participació 19500 corredors més algún infiltrat que anirà sense dorsal, es a dir uns 20000 en total.
Per a tots aquells que debuten amb la distancia els voldria animar a mirar estos videos i dir-los que anims i a pel repte pel que porten temps preparant.



Pel que fa a mi jo també aniré a la marató de Barcelona per ajudar a un amic, un amic dels de tota la vida, faré 30 o 42 km no se depent del que em vaigue millor ja que no puc arriscar amb res ( quedaràn 12 dies per marxar a sables) volem fer sobre 3h 30 minuts si ho aconseguim indirectament em sentiré com si jo hagues fet marca personal.

Entrenament 21 març de 2012

21.5 km runing
1h 48 min runing
5 ritme mig
350 desnivell +
1000 abdominals
30 minuts estiraments

1 comentario:

angelin28 dijo...

Albertiniiiiii, el Cristian i jo també i anirem. Una abraçada i sort