viernes, 16 de marzo de 2012

Adéu a la pubàlgia

Durant 4 mesos he patit de "lo lindo" però pareix que tot torne a la normalitat. A més, tinc tres setmanes per davant per afinar-me, ja que la marató de Sables és a principis d'abril.
Tot va començar amb els adductors, el fet de no parar a recuperar-los va suposar que el mal s'anava fent gran fins que va arribar al pubis i després fins a l'os del pubis (pubàlgia màxima) i avui puc dir que no em molesten gens.
Han passat més de 4 mesos......el bo és que ja ha quedat atràs.
I com els he recuperat? doncs fen una barbaritat d'abdominals, estiraments, i exercisis concrets, recordo que fins i tot em van dir que el millor seria operar-me de lo malament que estaven, ja que és una operació fàcil i et recuperes bé però.....jo no sóc de quiròfan i si puc arregar-ho amb el mètode tradicional millor.

Faig números i m'entra la risa quan penso els abdominals que porto fets fins ara (d'1 de gener a 15 març ) 51000!!!! ostres, em diuen que he de fer-los per tindre una bona panxeta i els dic que sense panxeta també puc estar, però hem van dir que ho havia de fer per recuperar-me i els vaig dir que en faria el doble (malaltia) sí, però estic recuperat!

PD i seguim entrenant! demà penjo els entrenaments de la setmana

3 comentarios:

forest dijo...

Me alegro que todo haya pasado.Ahora a mirar ahacia delante.Saludos.

ximo dijo...

Guaita si ten falten per a arribar al nivell del de la foto ( de la foto de dalt ):

http://actualidadydeporte.com/cientificos-descubren-la-teoria-del-abdominal-unico/

Albert Giné dijo...

Gràcias Forest, estoy casi preparado.

Ximo això es un "pelin" exagerat, no?