lunes, 5 de marzo de 2012

Cap de setmana per baixar tensió

Aquest cap de setmana hem anat a La Pobla de Benifassà a disfrutar de dos dies que teníem pendents de l'abril de l'any passat (estada d'una nit a l'alberg de la Pobla de B. per haver guanyat la marató de la fageda) i de passo també han vingut els meus pares que no els hi ha anat gens malament sortir de la rutina diària.
Jo vaig sortir dissabte matí amb la btt per fer el recorregut amb la bici fins a la Pobla, pujant caro i fent la travessia fins Fredes per després baixar fins al Ballestar i finalment arribar a l'alberg.
En 4 horetes havia fet 75 km 2000 mts desnivell +
Tere i els meus pares van arribar més tard i ja em van trobar en la feina feta ( estiraments i abdominals )
Diumenge vam fer una sortideta a peu de 3 hores La Pobla, Fredes, Boixar i La Pobla 27 km amb 1000 mts desnivell + i per la tarde després de dinar i de vestir-me de curt, vaig tornar en bici cap a casa, esta vegada per carretera i amb 1h 31 minuts em planto a casa després de 57 km i un promig de 39 km/h amb la btt, si que tot era baixada però.... havia de "remar"
Ha estat un bon cap de setmana i estic content d'haver fet un "mini reset" al cervell que estava un poc colapsat.

No hay comentarios: