jueves, 29 de marzo de 2012

Marxo dijous, no el divendres....bufff que tranquil!


Jo que pensava que marxava divendres ...doncs no es el dijous, a les 16 h que he d'estar a Madrid.
Vaja dia que tinc el proper dijous ....primer una bona matinada i cotxe fins a Barcelona, després avió fins a Madrid per agafar-ne un altre fins a Casablanca i d'allí un altre fins a Ouarzazate, quin dijous! Pos si arribaré mort ja.
Avui he rebut varios correus de gent que va estar amb mi a Sables 2010 i m'han motivat moltissim, segons ells diuen que aquest any si! no se a que es refereixen.....tinc ganes, cada dia més i més i començo a tindre clar que podem fer-ho prou be ( m'ha costat vore-ho) o sigue que ara CONEIXEMENT!! i precaució amb tot.
Avui he agafat el cotxe i he anat a Tivenys, l'he aparcat i d'allí he agafat pista amunt fins la creu de Santos amb una motxila de 4 kg i un solet ( 4 de la tarde ) que m'ha deixat pensant un ratet lo que me queda...casi na!
Ara després de berenar me'n torno a fer el segon entrenament serà molt suau amb els amics del trail Roquetes 8 km i cap a casa a estira be.

Entrenament d'avui 29 de març de 2012

24 km running
2h 20 min runnig
750 desnivell+
30 min estiraments
500 abdominals

No hay comentarios: