miércoles, 16 de junio de 2010

Ajudeu-me

Són ja alguns els reptes que he conseguit, però mai n'hi ha prou. Sempre busco algo més i més.
El fet de que us demano ajuda és per al proper repte per a l'any que ve (enguany ja no pot ser, perquè al setembre ens casem i també necessito i necessitem un descans).
Es tracta del següent:
ja que són uns quants els que visiten el meu blog, vull fer-vos partíceps amb la desició del proper repte, és a dir, m'agradaria que cadascú de vatros poseu un repte que podria fer (sempre que sigue possible, que aquí hi ha molt de sonat!!!)
Entre tots els proposats, en decidiré un, ho prometo i serà el que faré l'any vinent. M'agradaria que tingueu en compte que no sóc partidari a repetir, ja que el meu blog així ho diu "buscant nous reptes".
Ara és moment de posar els peus a terra i descansar un poc, reflexionar, pensar en tot el que he fet enguany. En 6 mesos que portem d'any, les conclusions que puc treure són positives, bueno molt positives diria, ja que hem de recordar que per a mi, com la majoria de vatros, l'esport ara és un hobby i aquest hobby ens esta donant molta vida, moltes alegries i l'oportunitat de fer molts amics, per tant, a seguir així!

22 comentarios:

Anónimo dijo...
Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.
Eric Vela dijo...

Bé doncs a veure si s'hem acut algun repte interessant... i a l'altua!!

Eric Vela dijo...

La veritat és que dona gust trobar algú com tu, amb aquesta empenta i amb ganes de fer coses. Dir-te que el teu blog m'ha ajudat per a marcar-me nous reptes, més al meu neivell, però per a mi molt importants, com serà el 31/10 la meva primera marató, de muntanya, en la que estic molt emocionat i motivat....Vamos a muerte!!

Salut Albert!

Pauet i Juan dijo...

http://www.didspain.com/

Un doble ironman!

3 dies de competicio, nomes 50 corredors i les cifres semblen interesants! Espero que no te semble poca cosa...jejeje!

1er dia 8500 metros natacio (un nou repte???) y 144 kms ciclisme 8en dos ports inclosos)

2on dia 204 kms ciclisme en 4000 metros de desnivell.

3er dia doble marato, 81 kms en 16622 desnivell.

Se fa aqui a la peninsula i sembla lo suficientment dur per a un llop!!! T'animes???

Pauet i Juan dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
ximo dijo...

Ja saps que no n'entenc, però, per participar. Mira-t'ho, podria ser interessant:


Travesera integral Picos de Europa

Mauro dijo...

Veigues este:
http://www.mundialdeparchis.com/

Ferran dijo...

Albert, lo megarepte és este: http://www.badwater.com/
Però és molt bèstia i Tere s'emprenyarà amb mi i estic en deute amb ella que me va baixar a L'Ampolla :-)...un dels germans Terès el va fer el juliol passat. Necessitaràs, obligatòriament, assistència amb cotxe (aquí m'ofereixo i sé anglès).

Ara no sé si he fet bé de dirteu...

Anónimo dijo...

guanyar totes les curses del circuit de les terres de l 'ebre. Fàcil, no?

lo manso dijo...

Me la fotut el Ferran: BADWATER. Si aguantes bé la calor.

Anónimo dijo...

s' ha d' estar molt crescudet per proposar una cosa aixi, no?

@trex dijo...

Una proposta desde Xerta:

http://www.grandraid-reunion.com/

Ferran dijo...

Paco, anemone d'assistència de l'Albert a Death Valley!

lo manso dijo...

Yo si vaig m'apunto a fer-la.

MAURO dijo...

Bueeeeno, pos ja la faré jo l'assistència, peró no sirà BADWATER, sirà BUDWEISER

Ferran dijo...

O Rosita! la birra de Tarragona. Jo no la faria ni boig, acaba en muntanya... :-)

Àlex Marrasé dijo...

ja sas que natros som homes de mtb, m'acaben d'enviar el link d'una cursa de mtb en 128km i 3200 m de desnivell per la zona de poblet, trobo que xalaries un rato!

Un admirador dijo...

Esta tampoc estaria malament, i encara hi series a temps:

http://ca.senderators.com/ehunmilak-2010

dedo dijo...

Bon dia senyor,

en primer lloc felicitar-t'he perquè amb tu, vivim i sentim sensacions que voldríem tastar i que la vida per uns motius o altres no ens permet fer. Dones un puntet de llum i d'il·lusió a la vida de moltes persones...

Bueno al que anava, acabo d'arribar de passar un parell de setmanes a Corcega i és la òstia...

Com a repte... Que tal la GR20 que creua tota la carena muntanyosa de l'illa amb 200 km de recorregut i més de 12800m de desnivell + acumulat?

Aquests dies he fet alguns trams i la veritat és que l'entorn per on va la GR20 és molt espectacular...

Facis el que facis... et seguirem amb entusiame.





A veure si

Anónimo dijo...

Com no sigui l'Al Andalus Ultratrail?
Més bestia que UTMB, les arenes i el llop? no se, no se.

Manolo dijo...

Jo proposaria una altra disciplina esportiva. Estaria bé fer el salt a l'alta muntanya i atacar un 8000. Jo amb el permís de la família també m'apuntaria.
Podriem fer una expedició roquetera ja que en conec més d'un que en te ganes... quasi tinc el nom de la expe. "ja som 8000 a Roquetes" o altres que ara no m'atreveixo a dir.
Si no pot ser l'any que ve, pos l'altre no importa...

Anónimo dijo...

anims pusa que els roquetens estem an tu i ens animes a corre per aquestes muntanyes