domingo, 20 de junio de 2010

SOPAR LLIGA CONTRA EL CANCER A ROQUETES



Ahir es va dur a terme el sopar benèfic de lal lliga contra el càncer, amb l'assistència de més de 150 persones; entre d'elles estaven, el delegat de govern, Sr. Salvador, el president de la lliga, Sr Vallespí, l'alcalde de Roquetes, Sr. Gas i més autoritats.
Va ser un sopar on l'únic objectiu era recaudar diners per ajudar a combatre aquesta malaltia. Amb l'ajuda de totes aquestes persones que van ser presents algo es va aconseguir.
Sense pensar-m'ho vaig ser protagonista, ja que van fer-me sortir a dir unes paraules per la meva aportació (tots els diners obtinguts de la marató des Sables) no posaré la quantitat perquè no crec que importe. l'important és el fet.
Amb tanta autoritat al davant, vaig posar-me una mica nerviós quan em va tocar parlar. Vaig ser breu però vaig dir de cor el que pensava i aquestes van ser més o menys les meves paraules:

BONA NIT A TOTHOM,

EN PRIMER LLOC AGRAIR LES PARAULES QUE HEU TINGUT AMB MI.

PAREIX QUE AVUI SIGUE JO EL PROTAGONISTA I NO ES AIXÍ EL PROTAGONISTA DE LA NIT ÉS LA LLUITA CONTRA EL CÀNCER.

QUAN VAIG APOSTAR PER AQUEST REPTE ( SABLES ) HAVIA DE TENIR UNA MOTIVACIÓ FORTA I LA LLUITA CONTRA EL CÀNCER M'HO SEMBLAVA. I PER TANT, VAU SER VATROS EN TOT MOMENT LA MEVA MOTIVACIÓ.

ELS DINERS ACONSEGUITS SÓN GRÀCIES A PERSONES QUE M'HAN OBERT LES PORTES, ALGUNES D'ELLES ESTAN AVUI PER AQUÍ, I AIXÒ M'HO VA FER MÉS FÀCIL.

EN ESTE MOMENT ESTIC COMPETINT AMB DOS COSES: LES CURSES D'ULTRAFONS I LA LLUITA CONTRA EL CÀNCER. SÓN COSES MOLTS SEMBLANTS JA QUE LES DOS REQUEREIXEN SACRIFICI, LLUITA I RECÓRRER UN LLARG CAMÍ FINS LA META.

NOMÉS US PUC ACONSELLAR QUE LLUITÉSSEU PER LA VIDA I PER VIURE.

El d'ahir va ser molt millor que competir o guanyar qualsevol cursa La satisfacció d'haver fet algo bo per la gent i una entitat que ho necessiten és inexplicable.

No hay comentarios: