lunes, 14 de junio de 2010

Mauro, què dius?

Avui parlant amb Mauro per temes informàatics, (ell és el que m'ho arregla tot) ha sortit la idea d'anar a soltar cames en bici. Al final hem quedat a les 19.00h de la tarde.
A les 18.00h més o menys s'ha posat a ploure i li he trucat al mòbil de pensant que no sortiríem perquè plovia.
Doncs no contesta, merda! truco a casa i es posa el seu fill Albert
- Em pots posar amb Mauro, Albert?
I em contesta:
- Ha marxat amb bici
Joder!! damunt mos banyarem, en lo "remolon" que vaig.
Arribo a les 19.02h i allí estava esperant-me.També s'ha animat en vindre Moises, que pareix que no en tingue mai prou tampoc.
L'anècdota l'ha posat Mauro que ens volia contar no sé què pujant cap al canal (per on es puja al triatló de Xerta) i no podia encadenar tres paraules seguides i li hem dit:
- tranquil Mauro, quan arribes dalt mos ho contes.
Encara riem ara, quins bons moments! 
Ell només ha dit:
-Veníem a estirar cames eeeeeehh.
Al final uns 35 km a ritme de VERANO AZUL, menos un trosset.

4 comentarios:

Mauro dijo...

CABROON

Anónimo dijo...

Posats a explicar anècdotes, explica lo que t'ha dit la novia quan a vist que sorties en bici.

puça dijo...

Doncs m'ha dit:
-que no n'has tingut prou, vas dir-me que després del llop pararies.
i això faré, lo que passa que ahir parlant amb Mauro .....i al exkefe no li pots dir no!

ximo dijo...

per als llops