jueves, 10 de junio de 2010

SOM-HI

Us creieu que ja tinc ganes de començar? Tinc unes sensacions extranyes, no sé si bones o dolentes, però sí que extranyes.
M'il·lusiona enormement poder fer esta prova tant dura amb el meu germà, que està a un nivell altíssim. Poder competir amb ell serà una sensació única. A l'època de ciclisme no podíem competir, primer per la categoria i després pel nivell que ell tenia "superior al meu".
Sempre serà positiu anar els dos, intentarem ajudar-mos, ens forçarem per anar més ràpids, en fi que m'alegra, ja que a part de dur serà divertit i bonic.
També voldria dir als que s'han animat a fer totes les proves que ànim, que no hi ha res més bonic que acabar una prova d'esta "embergadura", això és lo máxim, disfruteu! Segur que pel cap us passarà la paraula abandonar, però deixeu que passe de llarg i lluiteu pel vostre repte: SER LLOPS!!!
Quan vau fer la inscripció vau adquerir un compromís en vatros i en molta gent que us envolta, per tant, no els decepcioneu. Ànims, ànims i molts ànims.

2 comentarios:

forest dijo...

Animo Albert,seguro que lo pasas genial.Saludos.

El Homo dijo...

You were so drunk that day. HA HA HA