lunes, 7 de junio de 2010

Vamos a muerte!

Quina gran frase, recordeu?
Pues ara la cursa del llop ja és aquí, el dissabte sense espera a ningú començarà una nova edició, on el meu germà i jo estarem a la línea de sortida.
Ara ja no hi ha temps per més, el que hagi de ser, serà; ni excuses, ni falta d'entrenament, ni queixes, ara és temps de lluitar per aconseguir un nou repte, és per això que vaig fer la inscripció (no va obligar-me ningú).
Ja sabeu que aniré a muerte ni que sigue per poder acabar, el competir-la aquest any serà complicat, no estic com l'any passat però aquells que em coneixen saben que ho donaré tot i més, el guanyador arribarà suat a meta.
Avui he fet 8 km en caiac i 35 km en btt.
Aquest cap de setmana he anat a 2 bodes, i menudes maratons he fet: una va durar 12 hores i l'altra 13 hores, diumenge evidentment no podia ni moure'm

No hay comentarios: