jueves, 3 de junio de 2010

Una boda esperada: Guillermo i Patri

Este cap de setmana el tenim una mica liat. Vos explico el per què.
El divendres la tarde, tal i com us vaig dir, tinc una boda d'un amic de l'infància: Santi Garcia. Si tot va normal acabarà de matinada i.... sense dormir engantxarem a l'altra boda, la dels amics de la colla: Guillermo i Patri.
Esta boda també ens toca molt, ja que són amics de colla i hi ha molt per fer.
De Guillermo puc dir que hem fet una gran amistat en estos anys. Recordo que al principi quan ens vam conèixer (que eren els anys que jo vaig fer una mica el "perla"),un dia després de surtir de festa vam apostar per fer la cursa del llop, concretament la pujada a Caro. D'aquell dia recordo que vam arribar a les 7 del matí a casa i a les 9 estàvem a la línea de sortida. No cal que us digue com va acabar la cosa, no? Jo llançat a terra a falta de 2 km en uns calambres històrics, ell lançat damunt de la camilla sense poder aixecar-se. I quina locura vam fer!!!
Doncs sí este cap de setmana es casa amb Patri i espero que tot surtigue perfecte. Me n'adono que cada any anem casant-mos algun de la colla i... els pròxims som natros.

No hay comentarios: