martes, 16 de marzo de 2010

Doble sessió ( bici i correr )

 


Avui he fet doble sessió d'entrenament, curt però intens, això m'han dit que he de fer fins al dia de marxar!
Jo pensava que ja entrenaria poc i avui m'ha trucat el " mister " i m'ha dit:
- ara 25 km ja no, ara fes-ne 15 més o menys diaris però puja l'intensitat vull que facis el km 30 segons de mitja més rapid que fins ara.
- joder!! si jo vull acabar, no morir.
Però no sera ja per 14 miserables dies, ho faré i punt.
Es a dir que primer he fet 14 km a 4.11 el km i després he anat amb Mauro i Moises amb btt 1 hora.
Per cert que Mauro s'ha comprat un " pepino " que donaven ganes d'anarsen a casa al vore la meva bici xatarrilla, àl final l'he pogut seguir....
he fet 15 min de sauna i 15 min d'estiraments dia complert.

No hay comentarios: