miércoles, 3 de marzo de 2010

Última setmana de càrrega forta

Ahir dimarts i pensant que esta és l'última setmana forta de càrrega vaig sortir a entrenar amb les piles carregades i amb el convenciment de què ja casi ho tinc, que puc dir que he fet el que tocava (o el que m'han dit) ara sols falta acabar esta setmana i després aniré baixant ritme i km progressivament fins la setmana abans de la prova.
Vaig sortir a les 6:45 h de la tarde amb Moises i després de fer 15 km vaig agrupar-me amb els amics de la uec que sortien a les 8.
Després d'uns km amb el grup, ens vam quedar 3 que seguíem un rato més i... vaja ritme per acabar l'entrenament. Elena que pareixia que estava fent un 10 mil marcant un ritme d'estos que al final arribes a casa i no vols ni sopar. Perales sense dir res, ui, ui, ui, estos em volen matar! I jo, que podia quedar-me atràs, perquè era l'únic que portava el frontal...
Al final molt bon entrenament, més del que jo volia però sinó havia de tornar sol.

Entrenament dimarts 2 de març

28 km a un ritme mig de 4.54 el km
600 abdominals
20 min estiraments

No hay comentarios: