viernes, 5 de agosto de 2011

Carlos (Gis) o Clàudia o lo meu carinyo.

Feia molt temps que no feia una entrada per agrair, valorar o destacar a un amic per tot allò que ha fet, fa o farà  i avui m'he dit a mi mateix que seria el seu dia.
Hi ha una persona que feia molt temps que tenia al cap: Carlos. Qui no coneix al nostre amic, company o conegut Carlos?
És una de les persones que es fa notar és igual allí on estigue, pot ser pujant botelles d'aigua a la muntanya ( perquè en puja més que ningú) o bebent cervesa a unes festes que no siguen les de Campredó ( Roquetes, per exemple) ja que ningú en beurà tanta. Capaç de fer un trail de 200 km sense entrenar (quan dic sense entrenar, és no fotre res de res) com deixar-se l'ànima per ajudar els altres. Això només ho pot fer ell. I què dir quan no hi és? Doncs que es nota més que quan hi és.....FA FALTA!
Carlos estic segur que ha fet dubtar tothom: ho ha dit en serio o en broma? Qui no s'ho formulat mai esta pregunta? Pocs!
Ara bé he de dir que ell és dels que val la pena tenir prop, ja que mai et deixarà sol, mai i sempre podràs comptar amb el seu suport.
També vull dir que la dita aquella que detràs d'un bon home hi ha una gran dona és del tot certa amb el seu cas, ja que la "Roseta" val el seu pes amb or, quin troç de dona déu meu! Ella sap que l'estimo molt i que ningú la saluda com jo, ja,ja.
Amb ell tinc molts i grans records, anècdotes, entrenaments, etc però de tot em quedo amb el seu companyerisme, ets molt i molt gran Carlos.
                                                   Aquí amb el seu gran amic Paco "lo manso"


Gràcies per la teva amistat, amic.

PD:   Saps que et dec una dedicatòria! però sempre et dic que la cursa ha de ser com tu, important!
                                                                   Amb la seva dona Rosa
Així de contents estàvem després de fer 2 voltes seguides a carros de foc, quina excursió vam fer més guai!
Té un cos de xiquet

Sortida del PTL a Chamonix, on ja vaig tenir el plaer d'acompanyar-los els 2 primers km
Amb la cara que fa (després d'acabar la PTL) segur que es va presentar sense entrenar.....

No hay comentarios: