sábado, 6 de agosto de 2011

KM vertical serà l'entrenament d'estos dies

LLoc on acaba el km Vertical de Roquetes


Ahir ja vaig anar a la caramella a fer la primera toma de contacte, vaig agafar les primeres referencies i ara aniré sovint a entrenar per allí.
Vaig sortir a entrenar tard ja que vaig esperar al meu germà que arribes de Barcelona i es va fer tard per pujar fins Caro, només vam tenir temps de pujar fins el començament de la pinassa, allí vam donar mitja volta.
Vam arribar fins allí en 35:20 i uns 700 de desnivell positiu que no tinc idea si es bo o dolent, molt bo no deu ser-ho ja que estava plovent i tots els llocs on hi havia pedra anavem molt amb compte o sigue que estos dies anirem a baixar-ho. També vull les referencies fins d'alt.
Estic content ja que vaig correr tota la pujada, a un ritme baix però tot corrent, no cal dir que el meu germà anava pegat a mi.
Bueno ja us aniré cantant les referencies estos dies....

2 comentarios:

Trail Roquetes dijo...

Pos podrias anar una mica lastradet i anar fent fotos i/o videos, per tal de tenir-los per la presentació de la cursa d' enguany.. que ha de ser espectacular... (ja hem contractat al Bigas Luna per a que mos face un anunci tipo KH 7 )...

Anónimo dijo...

Estem parlant d'això ?

........