jueves, 18 de agosto de 2011

Preparat!

El dia de marxar ja està aquí, dilluns emprenem el camí cap als Alps, Chamonix, per disputar/disfrutar d'una cursa única al món, l'Ultra Trail du MontBlanc.
Esperem que els factors incontrolables (climatologia, lesions, etc) ens respecten per poder gaudir-la, sé que serà duríssima i jo la faré més dura si cal. No era el gran repte de l'any però he de reconéixer que li tinc ganes, millorar és l'únic que tinc al cap, competiré contra mi mateix ja que el resultat del 2008 és de per si molt bo, 29 hores i 61º de la general, millorar això és un bon repte!
Esperem esta a l'altura de la cursa i que no ens deixe tantes seqüeles com aquell any on vaig estar varios mesos parat per culpa d'una lesió que es va complicar ( facial lata ) crec que es deia així.

4 comentarios:

Anónimo dijo...

Juraria que tens al cap el fer-la ben grossa. Me la tallo si no estàs a l'entorn de les 27h. 30'. Tant de bo.

Trail Roquetes dijo...

Ànims Albert, i dissabte nit agafa aire a la moleta,.. i el soltes pels Alps...
El dilluns ja hauràs guanyat.. "es guanya quan se surt..el que ve despres és un més a més..."

Albert Giné dijo...

Anònim no se qui ets però l'has clavat crec que 27h30m seria un gran temps i penso que si tot em surt be ho puc fer, seria brutal!

Albert Giné dijo...

Trail Roquetes ens veiem a la moleta ja portaré les claus del refugi.....