jueves, 18 de agosto de 2011

Últim entrenament fort ( km vertical Roquetes )

Avui tenia ganes de pujar fins dalt les antenes i fer tot el km vertical de Roquetes a un ritme alt (7.4km i 1363 de desnivell positiu) l'últim entrenament fort abans de marxar.
El que no podia pensar és que acabaria "tocat" però la xafugor que feia a les 5 de la tarde i la falta que m'ha fet un bidonet d'aigua, m'han deixat mort a meitat camí.
He sortit a ritmet de baix i quan portava 39 minuts ja estava a 1000mts d'altura anava prou bé però a partir de llavors ja ha sigut tot un calvari fins dalt. A més, el rellotge em semblava que anés revolucionat ja que el temps corria molt més que jo.
A l'arribar al coll del Vicari he vist que l'havia "cagat", perquè el temps que portava (1:01:57) ja era superior als guanyadors de l'any passat que havien arribat a les antenes i a mi encara em quedava un troç. He arribat a dalt amb 1:09:59 molt tocat, he vist que es pot millorar molt però....
He baixat pel mateix lloc i a l'arribar a una bassa de la caramella m'he llençat dins, he begut i nedat al mateix temps..... avui per ser l'últim dia d'entrenament he patit de veritat.
Ara ja vull disfrutar dels dies que queden i que siga el que déu vulga!

1 comentario:

AlbertB (OT) dijo...

Molts anims Albert i Xavi, abans de marxar cap al UTMB! Us seguiré i també a tota la gent que conec per internet, penseu que sempre tindreu algú que estará a casa espectant, per veure com sortiu vicotoriosos d'aquest gran repte. Anims companys!!