domingo, 7 de agosto de 2011

Guanyador de la Vandekames....i de 10 litros d'oli!

Ahir va ser un dia extrany, primer volia anar a entrenar per la caramella però també volia anar a Vandekames ja que era la 1ª edició d'aquesta cursa que pareixia ideal per treure la "carbonilla".
El fet es que tenia que essperar fins última hora per poder-hi participar, només si algún dels participants inscrits confirmés la seva no presència i podria participar ja que no quedaven dorsals. Es va fer hora de dinar i encara no sabia res, la cursa era a les 6 de la tarde a Vandellós o sigue que ja pensava en un bon entrenament per la Caramella.
Jo per si de cas vaig dinar be, després em vaig gitar a dormir i ......va ser llavors mentre dormia que la Tere em diu:
T''ha arribat un missatge que diu que tens dorsal si vols anar a correr, que vols fer? eren prop les 3 de la tarde però em vaig ficar de peu amb un bot, com si hagués fet tard a un lloc i li contesto:
-hi vaig!!!
Abans de marxar em va recordar que teniem un sopar i no podia fer tard.
 No, no tranquila, I em va respondre:
Albeeeeert, que ja ens coneixem.......
Al final vaig arribar tard.....l'entrega de premis cre que es va fer massa tard je je.

Sobre la cursa  dir-vos que no va ser el corredora que pensava ja que amb 18.4km van sortir-me casi 1000 metres de desnivell positiu o sigue que de correr poc. Des d'un principi vaig anar per davant i ja vaig coronar el primer coll amb primera posició fet que va servir per guanyar 5 litres d'oli, quina passada!!!
 Amb mi anava un altre corredor fins al km 13 però pel que vaig saber després va abandonar per culpa dels isquios. Vaig arribar a meta pensan que el portava encara prop i resulta que no, en fi que hagués pogut regular un poc al final, però que ja esta be.
Vull agraïr el tracte dels organitzadors Albert, Joe, etc i també del Xavi Espelta que sort que no entrena...joder això de correr a casa et va fer tornar com un campió.


Aqui teniu la classificaci

http://www.tretzesports.com/vandekames2011/linked/resultatsvandekames2011.pdf



7 comentarios:

marti dijo...

estic mol content que tot te surtigue be.t'ho mereixes,abans d'anarmen a França avore si mos parlem per donar-mos anims a tu i Xavi.jo estic ''cagadet'' ancara que porto mols km i bons entrenos,jo esta setmana vaig amb la familia a la VALL de CAMPRODÓN,EN plan relax,jo ara lo meu antreno va de baixada,salut mos parlem la setmana del 15.una abraçada a tota la familia.Marti

Trail Roquetes dijo...

Enhorabona!!!! Haurem de fer un estudi d' aquesta planificació que portes.. espectacular!! pim, pam...

Albert Giné dijo...

Hola Marti:

L'altre dia pensava amb tu, on estarà Marti? fa temps que no et veig, a vore si mos parlem i ens fiquem al dia i de passo ens traiem presió.


Trail Roquetes doncs millor no fer-la res estava dins del guió.

fran dijo...

Eic!! si vols oli ves al mercadona i deixa algo per als altres jeje!!

Enhorabona, q collons!! Una més al sarró.

A mitant setmana tenia previst anar-hi a aquesta prova també però em va sortir viatget a la playa de Calella i se jodió invento...tot i així vaig suar pel port (testigos haylos)

...i prova de descansar una miquetona....

MARC BALAÑÁ dijo...

Felicitats un cop mes.
El que mes et costarà es baixar volum i descansar per la UTMB.
GUARDA GASOLINA !!!
QUE SERIA UNA LLASTIMA QUE ET QUEDESSIS SENSE. SALUT I MILLES RAPIDES.

Albert Giné dijo...

Fran ara si que paro ja, fins a utmb res de competició.
PER CALELLA SUPOSO QUE ESTAVES MOLT MILLOR QUE JO.


Marc ara ja descanso fins utmb, espero que ni que sigue en reserva pugue fer-la.

Kaviert dijo...

Felicitats per tots els resultats!!!
Vas vindre a Vandellòs i vas guanyar sense despentinat. Sort pel Montblanc, aguarda una mica de gasolina, que serà llarg...
Salut...