miércoles, 3 de agosto de 2011

Entrenos que fan mal a la butxaca

Aquestes ulleres s'han trencat! buuufffff. Aquí el dia que vaig sortir per Tele Deporte.

Les de la foto de baix ara seràn les úniques que tindré.

Porto dos dies entrenant amb btt, he fet algo més de 100 km però no estic content, ja que m'he carregat les "Oakley jawbone" que em va regalar la dona.
Ahir vaig quedar amb Mauro per fer un entreno amb btt i baixant per un sender em van caure i la roda de la bici els hi va passar per damunt, total: 240 euros! Però no són els dinersen si, sinó els records (Sables, trail Aneto etc) i la persona que te les regala. En fi, entrenos poc satisfactoris.
Hauré d'ahorrar un poquet (no sé com...) per fer-li una visita a l'amic Boldú i mirar l'últim modelet, ja que amb això de les ulleres tinc debilitat.

3 comentarios:

MARC BALAÑÁ dijo...

Felicitats, la sort es dels que la busquen. SALUT !

Anónimo dijo...

Però les portaves als ulls o al cap, pajaro ?

Albert Giné dijo...

Al capppppppppppp