jueves, 4 de agosto de 2011

Prova d'esforç superada!

Així anava jo d'equipat, però jo no sóc este noi.

Avui a les 8 del matí he anat a la clínica per fer-me la prova de l'esforç completa, amb gasos etc.
Jo només pensava que era massa pronte, (volia fer-la d'aquí 2 setmanes) perquè em falta ritme i entrenaments però el Dr. Guasch tenia vacances o sigue que gràcies que l'últim dia del seu treball me l'ha pogut fet.
També ha vingut Carlos, el meu fisio, que volia veure de primera mà el resultat i entre ells comentaven paraules tècniques que jo "ni pio". El resultat no ha sigut dolent, ja que he millorat respecte l'última prova, molt bé he pensat, però hi ha algo anormal? No, no, pots fer el que et done la gana!
Perfecte, de fet, és l'únic que volia sentir.
Per fer-me una idea m'han comentat que quan el meu cos comença a treballar en serio és a partir de 181 pulsacions (abans 172) i fins arribar aquí, el meu cos pot acumular hores i km en relativa facilitat (això no ho veig tant clar però si ho diuen ells...)
Bueno pos més bones notícies que fan que estigue més animat que mai, ganes d'entrenar i disfrutar que lo bo s'aproxima.

No hay comentarios: