domingo, 18 de abril de 2010

Aquest home em va impressionar, amb muletes volia fer tot MDS i ho haguera fet n'estic segur, però els camells el van adelantar i va ser eliminat de la cursa, recordo que tenia uns hombros i braços anormals i un cap de ferro. La meva més gran admiració.



Amb Josef vaig fer una bonica amistat, ens vam caure bé, ell és molt mediàtic però és molt humil i bona persona, aparentment pareix una cosa però la veritat és que el tio val la pena. Pensar que per al meu cunyat i la meva novia és un ídol i jo hi vaig estar tant en contacte va ser una sensació extranya.
Posted by Picasa

5 comentarios:

GinesGon la fruta del campeón dijo...

Ostia Albert!Quina passada de fotos!Vaya personal, de lo bueno, lo mejor!Amb lo gran Josef!Puc corroborar que és un tio super humil.A la expo marató bcn li vaig demanar una foto i el tio va flipar.
Enhorabona una vegada més!
Penja més coses i anècdotes, no puc parar de mirar el teu blog...
Vaya pollo que has liat a les Terres de l'Ebre...
Quin calvari...

PUÇA dijo...

Tens rao GinesGon, el dia que faci algo gran no se que passara, ja tremolo!

krusty dijo...

Una passada les fotos!! ves penjant ves!! q estem esperant vore-les totes!! un autèntic luxe!!
Per cert, tots estos de les fotos són uns cracks!! però pronte seran ells qui te demanaran de fer-se les fotos en tu!!! ;)

Anónimo dijo...

Aniré penjant Krusty, jo en fer-me fotos en esta "xusma" ja m'acomformo.

Albert

Anónimo dijo...

krusty, vols dir que no ha passat ja, aixo? Fic-xat que en la majoria de fotos son els altres que agafen al crack, nomes al director i a l'Aguilera, els agafa ell. Ui, ui, ui,