miércoles, 28 de abril de 2010

Primer entrenament de running

Avui l'entrenament ha sigut de running, ja que des del Sables no havia corregut més de 10 km.
He sortit a ple sol, després de tot el viscut ja no em fa por, eren les 16h i la calor era considerable, bé, som-hi, això m'agrada, a patir!
Avui m'ha acompanyat Ivan que s'està recuperant d'una lesió ha vingut amb la bici i segons diu:
- "jo també he fet un bon entreno avui" . Ja sabeu és roquetero i exagera les coses.
He volgut fer la primera part de la pujada a Caro, és a dir, dels patufets de Roquetes, passant per la Raval de Crist i amunt fins la falda del port, m'ha sortit un bon ritme per ser un entrenament i amb les condicions que estic (molt fatigat) és a dir que he tornat cap a casa molt content per les sensacions obtingudes.
Ara toca la bici per als propers dies, ja que no recupero les cames, em costa recuperar, per què serà?
L'entrenament d'avui:
20 km a un ritme mig de 4.34 el km i els 10 primers km fins la falda del port a 4.28 el km.

   Gracies Ivan per la teva paciència  i la teva companyia, sense saber-ho m'ajudes.
    

No hay comentarios: