martes, 23 de febrero de 2010

13 són 13 ( queden 37 dies )

Avui pensava descansar, ja que este fin de setmana he "maltractat" el cos, però al final he decidit anar al gimnàs.
Una volta allí i mentre em treia la roba veia com tot el que em posava era material running. Primer els pantalonets, paravent, sabatilles i quan m'estava donant compte ja m'estava preparant el garmin, "però no em he de descansar?" m'he preguntat. I per a autoconvencem, m'he dit que només aniria a roda un ratet... Al final m'ha surtit 13km.
Pot ser els kilòmetres d'avui els ha fet gràcies a un llibre que m'estic llegint i que m'ha "trastocat" un poc, ja que he vist que natros no som més que simples persones que lluitem per reptes esportius i n'hi ha que lluiten per viure, us publicaré el títol del llibre i us el recomano perquè simplement és INCREIBLE.

ENTRENAMENT D'AVUI DILLUNS 22 DE GENER:

13 km a un ritme mig de 4.59 el km
25 min estiraments
20 min sauna

No hay comentarios: