miércoles, 3 de febrero de 2010

Aniré a la mitja de Granollers

Tal i com us vaig dir, cada dia us posaré una part del material que m'emportaré a la marató des Sables.
Avui toca la mega navalla de 300 kg de pes. Quan el Pako Osuna me la va ensenyar vaig pensar:
-això es una broma,no??? però al desplegar-la i comprovar com tallava vaig callar i em va dir:
- demanen una navalla, no? No diuen res ni del pes, ni del tamany.

Crec que pesa 17 grams i plegada fa 3.5 cm. Espero que no la tingue que usar molt i menys per algo important, mira que si m'ataca algun animal i com li desplegue la navalla... el primer que farà abans d'atacar-me és morir-se de la risa.




Mireu quina meravella de navalla.


L'altura de la navalla és com el dit menut de la mà..



Aquí teniu la navalla desplegada


Canviant de tema, avui m'ha trucat l'amic Martí Cartoixa per dir-me si volia la seva inscripció per anar a Granollers i li he dit que SÍ de cop! Quines ganes tenia d'anar,llàstima que vaig super carregat per fer un bon temps però......ja veurem.

L'entrenament d'avui ha sigut:

21.5 km a un ritme mig de 4.57
1100 abdominals
20 min estiraments

1 comentario:

ximo dijo...

Pels animals tranquil, nomes cal que et preocupis d'anar sempre per davant d'ells. No saps aquell que diu:
Xeic, anava pel desert i em va atacar un lleó i vinga a córrer i vinga a còrrer; i l'altre diu: Xeic, jo m'hauria cagat, i ell contesta: perquè et pensen que no em va agafar?
.
.
.
.
.
.
.
-Perquè relliscava clar, relliscava.