sábado, 27 de febrero de 2010

Arrivem a l'últim mes!

Ahir divendres vaig anar a rodar un ratet ja pensant en què faria este cap de setmana, si faria molt, poc, muntanya, pla, platja i no tenia les idees gens clares, a vore si al final trio l'opció de descansar...
Cada dia que surto sol a entrenar és un pensament, ahir va ser el que faria el cap de setmana i el pensament em va durar els 18 km que vaig fer, un altre dia el pensament és la Marató des Sables LLAVORS APROFITO I FAIG LA TIRADA MÉS LLARGA....
Cada cop ho veig més prop i és ara quan començo a pensar moltes coses, molts detalls, coses que em fan pensar....com anirà tot? estaré preparat? hi ha gent que ha confiat molt amb mi i ara m'entra un poc de....no sé, un cosquilleig que em poso nerviós.
Prou no parlessem més d'això que encara falta un mes i em poso nerviós.

L'entrenament de divendres:

18 km a un ritme mig de 4.55 el km
20 min estiraments

2 comentarios:

GinesGon, Quin calvari... dijo...

Trankil Albert!
Sol llegir la prova d'esforç q vas fer, estic segur que ho faràs de lujo...
Jo,q fa molt poquet q corro, hem passa el mateix que a tu(salvant les distancies,es clar). Dubtes de tot! Del ritme, si podré,si faltarà algo...
El find que ve, debuto a la marató i no les tinc totes. Tinc el mateix pensament q quan havia de fer la primera mitja.
Però, segur q quan estarem allí, pedalarem a tope i ho superarem. Així som la gent de les Terres de l'Ebre!!!

puça dijo...

Quan et marques un repte sigue de l'envergadura que sigue li fiques tot per la teva part i si ho has fet tot et sentirás be a tu mateix i no et tindrás que retreure res, espera el resultat i disfrutar-lo, l'experiencia que tindrás a l'arribada t'ho compensará tot, anim i lluita pel teu repte.